Monday, 18 November 2013

Cerpen: Manusia Setengah-Setengah (Dimuat di Majalah Annida-Online)





Assalamualaikum wr.wb

Hmm... bagi teman-teman yang belum baca cerpenku yang satu ini, silahkan dibaca. Kira-kira tentang apa, sih? Cerpen ini kubuat ketika liburan Idil Fitri kemaren. klik di sini aja, yah...

2 comments:

  1. Shobb... Link Annida Online nya gak memuat lagi..
    gimana dong?? Aku jd gak nemuin cerpen nya :'(

    ReplyDelete
  2. Asa syarikat pinjaman pinjaman bersedia untuk meminjamkan mana-mana jumlah yang anda perlukan untuk memulakan perniagaan peribadi anda. kami memberi pinjaman pada kadar faedah 3%, jadi Sila memohon pinjaman pertanian pertanian. jika anda memerlukan hubungan pinjaman e-mel kami: asaloantransfer@gmail.com, anda juga boleh menghubungi e-mel ini: finance_institute2015@outlook.com


    Asa loan lending company are ready to loan you any amount you need to start up your personal business. we give out loan at 3% interest rate, so Kindly apply for agricultural farming loan. if you need loan contact our email:asaloantransfer@gmail.com, you can also contact this email:finance_institute2015@outlook.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...